Årets sista veckor

Den här månaden har också gått riktigt fort. Äntligen har de kommit snö som späder på julkänslan. Vi får hoppas att snön ligger kvar över julhelgen.
Förra veckan var det dags att lämna prover igen, det var ungefär en månad sedan sist. På kvällen var det dags även för biopsi på kliniken. Den här gången följde sambon med och vi började prata lite om den kommande insättningen. Vi fick reda på att vi har 5 tvådagars (embryon) och 8 femdagars (blastocyst), femdagars ska vara lite starkare så vi får hålla tummarna för att det funkar. Mats tyckte i alla fall att det var väldigt bra att vi hade blandat. 
 
Idag fick jag reda på att alla prover ser bra ut. Men jag har inte fått reda på hur biopsin ser ut. Jag hoppas att även den ser bra ut. För att kunna gra en FET måste jag ha koll på min ägglossning, vilket jag inte riktigt har, så nu har jag fått köpa clearblue ägglossningstest och hoppas på att det funkar lika bra som det lovar.
 
De här kommande veckorna och första månaderna på nästa år kommer nog gå lika fort som slutet av det här året. 
 
En flicka som är stark.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

detstorstailivet.blogg.se

Här försöker jag dela med mig av mitt liv med MRKH och min resa i forskningen om att göra en livmodertransplantation.

RSS 2.0