Ingen järnbrist.

Efter att ha lämnat nya blodprov och hämtat ut mer järntabletter så fick jag svar, jag har inte längre järnbrist. Så jag behöver alltså inte få järn intravenöst. Skönt tycker jag.
Så just nu ser alla värden bra ut. Men det är något som gör att jag känner mig extremt trött för tillfället. 
Jag tror att det är jobbet som stressar mig just nu. Förhoppningsvis lägger det sig snart, för att gå runt och vara då sjukt trött som jag är, är inte normalt.

En flicka som är stark.
Brummelisa
2019-10-29 @ 08:04:42

Hej!
Hur har det gått? Blivit piggare, har dom kommit på vad som gör dig så trött.. Håller tummarna att du kan börja föra in äggen snart.. och att du funkar😊
Jag är med i tredje gruppen och väntar även jag..
lycka till ...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

detstorstailivet.blogg.se

Här försöker jag dela med mig av mitt liv med MRKH och min resa i forskningen om att göra en livmodertransplantation.

RSS 2.0